Kategoriler
Avon Parfümleri

Avon Incandessence Sadece

Kadınlar en çok çiçeksi ve oryantal kokulardan hoşlandıkları bilinmektedir. Bu mihvalde üretilen en özel ve en kalıcı kokulardan birisi olan Incandessence bayan parfüm sizlere uzak diyarlardan gelen kalıcı ve ferahltıcı çiçek kokularını sunuyor. Şıklık ve zerafetinizi parfümünüzle tamamlamak isterseniz sizlere önerimiz süper fırsatların bolca yer aldığı Incandessence edp olacaktır. Sitemizden bir tıkla kapıda ödeme kolaylığı ile hemen alabilirsiniz.

Geliştirici: Mustafa Gövercin

Merhaba arkadaşlar ben AVON satış lideri Mustafa GÖVERCİN, 2012 yılından beri temsilci ve satış lideri olarak AVON kozmetik ile kazanç sağlıyorum.

1981 Yılında Konya'da hayata merhaba dediğimi belirtmek istiyorum. Asıl mesleğim web tasarım & Seo uzmanlığı olmasına karşın Avon satış liderliği severek yaptığım işlerden biridir.

İlk etapta ev hanımlarının istediklerinde kolayca kazanç sağlayabileceklerini göstermekti, fakat bu süreçte yaşadığım heyecan ve elde ettiğim kazanç bende bu işin tutku haline geldi.

Webmaster olmam nedeni ile ben işin büyük bir bölümünü İnternet üzerinden yapıyorum. Böylece Türkiye'nin her yerinden ekibime katılan temsilciler ve ürün satışı yaptığım müşterilerim olmaktadır.

Bu muhteşem kazanç modelini sizde yaşadığınız yer ve benim gibi İnternet üzerinden yapabilirsiniz. İyi de ben sizin gibi İnternet uzmanı değilim diyebilirsiniz. Hiç sorun değil, günlük hayatta sıkça kullandığınız Facebook, instagram gibi sosyal medya sayfalarında da oldukça başarılı bir şekilde yürütebilirsiniz.

Bu blogda sizlere Avon kazanç fırsatları ve temsilcilik ile ilgili bilgiler veriyorum. Yazılar kısa ve özet olabilir. Bunun nedeni daha fazla bilginin ana sitemiz olarak kabul ettiğimiz satistemsilcileri.com adresinde yer alması ile alakalıdır.

Yorum bırakın